Un regalet del bon amic Roger per no oblidar mai…

El bon company i millor amic Roger, m’envia mijançant el nostre lloc d’encontre al Facebook aquest vídeo de Lluis Llach al Liceu de Barcelona. Es un magnific regal per a recordar sense ningúna melangía i mirar de veres cap al futur. Pe aquells que s’omplin la boca parlant retoricament de la continuitat d’un projecte polític mes just i solidari i, ni creuen de veres amb la cadena de la continuitat, he de dir que la garantía es de “pata negra”; Roger va neixer al 1979, el matei any que jo vaig ser elegit el primer alcalde del meu poble en 1979, ¡democrácia fresca!. Quan ell tenía un día jo tenia 27 anys i hui, 30 anys despres, estem compartint un mateix projecte, un mateix partit i les mateixes il.lusións que fem realitat cada día i, Llach i les seues cançons eternes, ens uneixen a pesar del temps perque els valor que compartim hi son plenament vigents hui i aixó es, únicament, lo que garanteix la pervivencia d’un projecte politic. Viure com es pensa, sense fer-se trampes a ú mateix.

Gracies Roger per aquest regal de diumenge. Salut i força…que falta ens fà.

Vicent Vercher Garrigós.

 

Responder

